21 Eylül 2014 Pazar

Özlemin Masalı

 
    3 aylık Sarıgerme maceramın sonlarına gelirken keşfettiğim en güzel yeri sizlerle paylaşıcağım.keşfettiğim diyorum çünkü henüz haziran ayında açılmış sessiz sakin inanılmaz güzel biryer Özlem'in Masalı.Ördek tadında blogu olarak yine kendime ördekli biyer buldum :) 3 kez kahvaltıya gittim hepside bi harikaydı.ilkinde sadce portakal suyu içmek için uğrayıp ortamı görünce oturup kahvaltı yapmıştık.
                                                                                                       





 Tatile gelen tüm misafirlerimi götürdüm hepside hayran kaldı.Damlamla 2 saatlik kahvaltılı kahveli bi keyif yaptık insanın gidesi gelmiyo güya hemen kahvaltımızı yapıp denize gidicektik :)  Ortam demişken yapay havuzun üzerinde heryerden sarkan yeşilliklerin arasında sessiz sakin bir masa.







     Havuzda sakin sakin yüzen kar beyazı ördekler, kaplumbağalar ve oranın maskotu Ares :) siz kahvaltınızı yapana kadar saatlerce yüzebilir hiç şaşırmayın.çokda centilmendir ördekler gelince hemen çıkar havuzdan :)











           

  Hataylı ustanın hazırladığı köy kahvaltısı.herşeyin tadı sunumu muazzamdı.önden gelen Hatay lezzetlerinden ezme ve zahter i sıcacık ekmekle yiyip sakın karnınızı doyurmayın :) hele şu elimde gördüğünüz baharatlı patates ımmm... yağın içinde yüzen ve az pişmiş tavada yumurtayı yiyemeyen biri olarak az yağlı güzel pişmiş yağda yumurtayı çok beğendim. Fiyatlarda böylebir yere göre çok uygun.




   
      Gitmeden dilek tutmayı sakın unutmayın gerçek bir hikayesi olan Özlem hanımın bu güzel yeri açmasında büyük payı olan dilek ağacına güzel dileklerinizi dileyip asın.Umarım bir gün yolunuz ortaca sarıgermeye düşer ve bu cennet gibi yeri görüp keyifli vakitler geçirirsiniz.



 

     Ben burayı çok sevdiiiim kalmak istiyorum diyosanız oda mümkün aynı zamanda burası bi butik otel. doğanın içinde sessiz sakin ortama uygun dizayn edilmiş bu güzel odalarda konaklayabilirisiniz.




2 yorum:

  1. Merhaba, size link verdim, Özlem in Masalı ile ilgili yazımda.

    Haberiniz ola diyen anne

    YanıtlaSil
  2. Bu yil Sarigerme deyiz insallah bakalim,Cigdem hanimlarda bizim icin gitmisti Sarigerme`ye ama haberlesemedik,Güzelyurt sanirim buranin ismi,cok yere bakmisrik ama kalabalik oldugumuzdan büyük bir ev sectik simdilik,harika bir yer burasi! Not aliyorum,cok tesekkürler sizede...

    YanıtlaSil